Met deze tekst lanceerde we in 2012 de eerste LEFGOZÂH-campagne:

“Ik weet niet hoe het met jou zit (of zouden we eigenlijk u moeten zeggen?) maar wij hebben het gevoel dat deze tijd schreeuwt om lefgozers. En om lefgozerinnen. Want die hebben vaak minstens zo veel durf als de gozers. Hoe dan ook, wij dachten: weet je wat, we maken er een poster van! Want iedereen roept dat het vastgoed op slot zit. Volgens velen moet ‘de sleutel’ vervolgens van een ander komen… Terwijl er natuurlijk maar één iemand de sleutel heeft: jij. Jij, als lefgozer of lefgozerin. Als ondernemende vastgoedman of –vrouw met visie, durf en ondernemerschap. En het aardige is: met die zelfde visie, durf en ondernemerschap kijken wij, De Mannen van Schuim, tegen vastgoed aan.”

Inmiddels zijn we een aantal campagnes verder. Het blijkt dat de lefgozâh-mentaliteit veel verder reikt dan de vastgoedsector en eerlijk gezegd hadden we ook niet anders verwacht. Voor ons genoeg redenen en energie om weer te bouwen aan de volgende campagne.