We zijn op zoek naar versterking van ons team! Je pakt enthousiast onze dagelijkse kantoor- en financiële administratie op zodat we werken vanuit een solide basis. Ben jij een echte project-administratie-vreter, een spreadsheet-koningin of koning, een gemotiveerde aanpakker en een teamspeler die onze creatieve bedrijven wil komen ondersteunen? Dan horen we heel graag van je!

Functieomschrijving
Jij bent verantwoordelijk voor de financiële, administratieve en office-gerelateerde taken binnen De Mannen van Schuim en Miss Clark, concept- en projectontwikkelaar in het centrum van Den Haag. Wij werken aan de toekomst van Nederland met vastgoed projecten, veelal in onze Haagse en Rotterdamse regio en steeds vaker met hele bijzondere projecten wat verder van huis. Wij willen een rol spelen in alle relevante gebiedsontwikkelingen in Nederland op een sociaal maatschappelijke wijze. Dit doen we al bijna 11 jaar. We maken een flinke groei door en daarom is het nu tijd voor een hulp-vraag voor de ‘back-office’.

Jij houdt je dagelijks bezig met de kantoor administratie, website en socials, de in-en uitgaande facturen, offertes, opdrachten, bancaire zaken en belastingaangiftes, je hebt zelfstandig contact en afstemming met onze accountant. Daarnaast werk je aan de salaris-en urenadministratie en pakt wellicht HR werk mee. Komt er een belangrijke klant op bezoek? Dan zorg jij voor een warm welkom en een kop ko􀈩e. Tijd over? Dan denk jij alweer na wat je collega’s mogelijk zou kunnen helpen om hun werk beter te doen, en zorgt ervoor dat dit ook daadwerkelijk wordt geïmplementeerd. Of het volgende teamuitje wat je gaat organiseren. Je ziet dat vernieuwing van de website en onze socials nodig is, jij haalt informatie op en doet dat gewoon! Je bent cijfermatig ingesteld en gaat verantwoordelijk om met betrouwbare informatie. We staan open voor een nieuw inzicht in onze back-office software pakketten of implementatie ervan.

Wat kunnen we je bieden?

  • Een flexibel in te delen werkweek (16-24 uur) over 4 dagen
  • Een energiek, soms een beetje gek, maar zeer gezellig en open team van 11 mensen met een
    informele werksfeer, je kunt direct starten
  • Werken op een mooie, centrale locatie om de hoek van het Vredespaleis in Den Haag
  • Een uitdagende en afwisselende functie met een doorkijk naar slimmer, leuker en beter werken en inrichten van bedrijfsprocessen.

Wat wij vragen?

  • Minimaal mbo werk- en denkniveau;
  • Ervaring in een soortgelijke functie is een pre;
  • Je werkt nauwkeurig en cijfermatig
  • Je kan na enige uitleg zelfstandig werken en pakt zaken proactief op. Maar je stemt wel goed af met je collega’s en je durft vragen te stellen. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal.

Je mag bellen met Rico voor meer info, of mailen kan natuurlijk ook:
rico@demannenvanschuim.nl / 06-2186 5315